I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, November 24, 2010

APE AKU BUAT CUTI SEM???

Agak2 apew yer.... sape ley teka...klu btol hadiahnyer dpt bermlm 3 hari 2 mlm kt umah sendiri...haha..
ok2....aku nk cter la nie....


Cuti nie x de pape nk uat tp ak tlg mak aku jaga ank mak cik aku... jd baby sister la plak... xpew2 latihan bakal menjadi seorang ibu...hehe...lgpun aku ske budak2... tp yg pelik budak2 takot ngn aku... nk tw nape??
sbb aku marah budak ak ske menjerit... cbb 2 la diowang takot...hehek... tp mara pn bersebab laa...bukan saja2 nk mara kan...adik sdare aku 2 namanyer ZARA bru umur setahun jagung...!! tp bley than gak nakal dyer...nk tgk gmbr dyer...kt bwah nie....



                             nie la zara...hello...2x...



                                                 Da pandai nk taip mesej da...bijak2...


                                                  Habis laa hp aku 2....


                                                   muka tengah hApPy nie....


                                     tgk 2...pgg hp cam owg besar...


Sekian saja sampai cnie... comei x adk sdare fiza nie??
sila komen2 yer....As salam....

No comments:

Post a Comment